Servitute

Serv´i`tute


n.1.Servitude.
References in periodicals archive ?
(39) "[feudatarius] si non habet utile dominium, non haberet reivendicationem sed confessoriam, quae pro servitute ususfructus datur, quodfalsum et ab omnibus reprob atus".
Una filologia de servitudo / libertas en las grandes filosofias de la modernidad (entre las cuales el De servitute, el TTP y el TP de Spinoza) revela en ellas una acepcion puramente etico-politica--si no metaforica--de estos terminos.
(73) Although not mentioned in these chronicle versions, a plea was also made to Humphrey by a group of London women at the time his first wife, Jacqueline was being held 'in servitute permanere'.
(31) <<Passio Christi, secundum quod comparator ad divinitatem eius, agit per modum efficientiae; inquantum vero comparator ad voluntatem animae Christi, agit per modum meriti; secundum vero quod considerator in ipsa came Christi, agit per modum satisfactionis, inquantom per eam liberamur a reato poenae; per modum vero redemptionis, inquantom per earn liberamur a servitute culpae; per modum autem sacrificii, inquantum per earn reconciliamur Deo>> (Summit theologize III, q.
Sit dijs gratia: qui nos calamitosa servitute tenebat oppressos tyrannus humanis rebus excessit.
(146.) quodque ei et filius et fratris filius a Caesare remissi essent, quos atuatuci obsidum numero missos apud se in servitute et catenis tenuissent, Caes.
Es probablemente por esta razon que en 1768 publica el De re logica, en que vuelve a exponer detalladamente las ideas lockeanas, esta vez afirmando sin reparos en muchos lugares su admiracion para el filosofo ingles: <<Haec erant tantum mdimenta emendationis Logicae: At postea quam Eclectica Physiologia vergente XVII saeculo obtmuit, non defuere etiam, qui Logicam lihero iudicio tractarent, et ab omni liberarent servitute: quod nostro hoc saeculo maxime invaluit.
(22.) Causa Dei, [seccion] 49 en GP VI, 446: "Optimae autem seriei rerum (nempe huius ipsius) eligendae maxima ratio fuit Christus Theanthropos (...), per quem omnis creatura liberabitur a servitute corruptionis, in libertatem gloriaefiliorum Dei."!
Ita quod homines et mulieres qui ad populandum dictas grangias venerint, et personalem ac contineam residentiam ibidem fecerint, sint homines, et vasali solidi Abbatis et conventus ac monasterii praedictorum et sint semper exempti, franchi, et immunes ab omni peyta, cena, ac alia servitute Regali; vedelicet, quod non teneantur dare nobis aut succesoribus nostris, nec procuratoribus, seu aliis oficialibus nostris, cenam, fonssaderam servitium, subsidium, nec ire in exercitum vel cabalcatam, seu dare redemptiones pro pradictis, nec aliquam aliam peytam quocumque nomine censeatur.
As Peter Harrison has shown in his article on "Animal Souls, Metempsychosis, and Theodicy," the salvation of animal souls was a problem widely addressed in the seventeenth century, often through an Aristotelian or Augustinian inheritance and often through commentaries on Romans, 8.19-22, in which Paul speaks of the redemption of the whole of creation (in the Vulgate text, quia et ipsa creatura liberabitur a servitute corruptionis in libertatem gloriaefiliorum Dei).
(27) "LIBERTAS CHRISTIANA est qua LIBERATORE CHRISTO, A SERVITUTE PECCATI, ADEOQUE LEGIS HOMINUMQUE PRAESCRIPTO VELUT MANUMISSI LIBERAMUR, UT FILII EX SERVIS FACTI, EX PUERIS ADULTI, DEO PER SPIRITUM VERITATIS DUCEM IN CHARITATE SERVIAMUS."
<<Quod anima adnichilata dat licentiam virtutibus nec est amplius in earum servitute, quia non habet eas quoad usum sed virtutes obediunt ad nutum>>.
Full browser ?